Min kæreste: “Klipper du egentligt…

Min kæreste: “Klipper du egentligt dine tånegle?” Mig: “Øhhh ja?” Min kæreste: “Jamen det er bare fordi du jo bider dine fingerneg…” Mig: “Er du fuldkommen sindssyg?!”