Holder nytår med mine venner…

Holder nytår med mine venner hos mig i år. Mig: Er bange for at jeg kommer til at bekymre mig for meget til at nyde festen. Kæresten: Hvis du bekymrer dig om at bekymre dig, så bekymrer du dig for meget! #godtså #kontrolfreak